9 клас Історія України

Виконані завдання зфотографувати та надіслати на ел.адресу mikolaivskazh@gmail.com

Підведення підсумків за навчальний рік онлайн.

21.05.2020
Тема: Підсумкова контрольна робота 
Виконайте роботу за посилання вчителя ТУТ

20.05.2020
Тема: Повторення вивченого матеріалу та підготовка до підсумкової контрольної роботи
Повторити матеріал підручника можна за посиланням, а можна свій підручник.
Домашнє завдання 
Виконати пробне тестування за посиланням

07.05.2020, 13.05.2020
Тема: Практичне заняття: "Наш край в другій половині ХІХ- на початку ХХ століття.
Опрацюйте матеріал підручника за посиланням 

І. Адміністративно-територіальний та історико-етнографічний розвиток.
Виконайте завдання
1. До якої імперії — Російської чи Австро-Угорської — входив регіон, у якому ви живете, на початку XX ст.?
2. На території якого історико-етнографічного регіону він розташований?
3. Назвіть події, що були вирішальними в розвитку української культури середини XIX — початку XX ст. Обґрунтуйте свій вибір.
Домашнє завдання
Складіть історичний портрет особистості
1. Напишіть, як відбувалося становлення особистості історичного діяча (діячки).
1) Укажіть ім’я та прізвище історичного діяча (діячки). Де й коли він (вона) народився(-лася)?
2) Де і в яких умовах він (вона) жив(-ла), зростав(-ла), виховувався(-лася)?
3) Як формувалися його (її) погляди?
06.05.2020
Тема: Урок контролю та корекції знань учнів із розділу "Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ - на початку ХХ століття"
Виконайте завдання на платформі На Урок за посиланням
Домашнє завдання
Випереджальне завдання до нової теми.
1. Що ви знаєте про особливості розвитку сільського господарства краю в ті часи?
2. Які населені пункти існували на той час у вашому регіоні? Порівняйте їх із тими, що існують сьогодні. Чи зазнали змін їхні назви, розміри?

29.04.2020
Тема: Практичне заняття: Повсякдення української сім’ї д.п. ХІХ - ХХ століття.
Опрацюйте матеріал підручника за посиланням                                            ЗГАДАЙТЕ 
1. Яке суспільство називають традиційним (домодерним)?
 2. Які риси повсякденного життя в Україні характерні для періоду кінця XVIII - першої половини XIX ст.? 
3. Як на сімейний побут і повсякденне життя впливає рівень економічного розвитку суспільства?
Домашнє завдання
З урахуванням опрацьованих матеріалів попередніх параграфів підготуйте доповідь. Пропоную орієнтовний план:
• Які функції виконують сім’я та шлюб?
• Як відбувалася підготовка українців до шлюбу? Чим статус одруженого відрізнявся від неодруженого?
• Де зазвичай парубки-українці обирали дружину, а дівчата-українки - чоловіка?
• Що таке національна ендогамія і як цього принципу дотримувалися в Україні?
• Наскільки демократичними були в українців сімейні стосунки? Яке місце в сім’ї займала дружина-мати?
• Що вам відомо про сімейні стосунки у представників інших народів, які проживали в Україні?
• Чому саме сім’я була головним осередком національного виховання українців?
• Як забезпечувалася старість в українських сім’ях?
• Охарактеризуйте сімейний побут українців.

22.04.2020
Тема: Архітектура та образотворче мистецтво.
Перегляньте відео урок з даної теми за посиланням
Детально ознайомтеся з архітектурою та образотворчим мистецтвом у презентації натиснувши на посилання.
Складіть синхроністичну таблицю створення найвизначніших пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва.
Домашнє завдання
1.Опрацюйте матеріал підручника за посиланням
2. Укажіть прізвища митців авторів живописних полотен.
1. «Святочне ворожіння», «Весілля в Київській губернії», «Сінокіс».
 2. «Дівчина у червоному капелюсі». 
3. «Бій Максима Кривоноса з Ієремією Вишневецьким».
 4. «Весільний викуп». 
5. «Запорожці пишуть листа турецькому султанові».
 6. «Сторожа запорозьких вольностей (Козаки в степу)».
7.  Доповніть речення.
Найкращими пам’ятками модерну в архітектурі України початку 20 ст. є...
22.04.2020
Тема "Література ,театр і музичне мистецтво"
1. Коротке повідомлення                                                                                       Література. Друга половина 19 ст період реалізму в українській літературі (правдиве і всебічне відображення дійсності). В цей період зявляються нові теми - майнове розшарування селянства, життя робітників,соціальна і національна боротьба. Значна частина українських письменників приймає участь у політичному житті.                                              Театр. У 1864 році засновано першу українську професійну групу при культурно-освітньому товаоистві "Руська бесіда" у Львові.У 1882 році в Єлисаветграді братами Тобілевичами (Карпенко-Карий, Садовський, Саксаганський) створене Товариство українських акторів під проводом М. Кропивницького, згодом Старицького, або театр корифеїв. Були драматургами і акторами. Також виступали Заньковецька, Садовська-Барілотті.                                   Музика.Пісня Михайла Вербицького на слова Павла Чубинського з 1862 року виконувлася, як національний гімн, а з 2001 року стала Державним гімном України.
Гулак-Артемовський створив першу українську оперу "Запорожець за Дунаєм" 1862 рік. Микола Лисенко автор українських опер "Різдвяна ніч", "Утоплена", "Тарас Бульба".
2. Опрацювати відповідний матеріал підручника ТУТ

3. Домашнє завдання  
1. Яка тематика творів переважала в українській літературі другої половини XIX ст. і чому?  2. Творчість яких письменників, поетів визначала напрямок розвитку української літератури в другій половині XIX — на початку XX ст.?                                                                                       3. Кого з письменників відносять до «нової школи» української літератури?                            4. Із діяльністю яких митців пов'язаний розквіт українського театру?                                          5. Назвіть імена провідних українських музикантів. Охарактеризуйте їхню творчість.              6. Хто був автором музики, яка згодом стала Державним гімном України?                                7. Назвіть оперу М. Лисенка, заборонену до постановки царською владою.                8. Назвіть причини утвердження в українському мистецтві реалістичного зображення світу.  9. Чим був зумовлений розквіт українського театрального мистецтва у 80-ті рр. XIX ст.?      10. Якою є роль М. Лисенка у становленні української класичної музики?
          
     15.04.2020                                                                                                                  Тема "Освіта, наука, вплив процесів модернізації на суспільне та повсякденне життя"
1. Опрацювати відповідний матеріал підручника можна ТУТ
3. Домашнє завдання - скласти конспект з даної теми.

02.04.2020
Тема: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу "Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації"
Виконати тестові завдання за посиланням
Домашнє завдання
1.  Складіть розповідь про одного з українських вчених.
2.  Визначте роль українських вчених у розвитку світової науки.
                  
   25.03.2020,  01.04.2020    
Тема "Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. ХІХ ст.Аналіз програмних документів товариства "Просвіта"та скласти план діяльності"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &21 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст." 

Домашнє завдання  Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. "Кросворд" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа №2"Тести" НАТИСНИ ТУТ

18.03.2020,  19.03.2020
Тема: Соціально-економічний розвиток.Економічне та суспільно - політичне життя у складі Австро - Угощини.
1.     Самостійна робота з підручником (с. 170 – 171)
Опрацюйте матеріал підручника та дайте відповіді на запитання.
·        Яку ціну мали заплатити селяни за «звільнення»?
·        Чи було це реальним для всіх селян? Чому?
·        Хто такі халупники та комірники?
·        Чому гостро постала проблема сервітутів? На чию користь вона вирішилась?
·        Тож чи змінилося докорінно життя селян на західноукраїнських землях після селянської реформи 1848 року?
2.     Перегляд відеоролику. www.youtube.com/watch?v=XeT1UbzfqYY
·        Звідки ж виникла така назва сільських кредитних кооперативів?
·        Ким був Фрідріх Райффайзен?
·        За які заслуги його називали тато Райффайзен?
3.     Самостійна робота з текстом підручника (с. 176 – 177)
·        Домашнє завдання 
    Ознайомтеся з текстом підручника та визначте основні причини трудової еміграції населення західноукраїнських земель.
·        Опрацювати § 21 підручника.
·        Опрацювати завдання підручника на с. 178.
Виконані завдання зфотографувати та надіслати на ел.адресу mikolaivskazh@gmail.com

Немає коментарів:

Дописати коментар