8 клас Всесвітня історія

Виконані роботи надішліть на ел.адресу   mikolaivskazh@gmail.com
28.05.2020
Тема: Узагальнююча контрольна робота до курсу "Ранній Новий час в історії людства"
Виконайте підсумкову роботу за посиланням ТУТ

21.05.2020
Тема: Індія та Персія в 16-18 столітті.
Опрацюйте відповідний матеріал підручника
Пригадайте:
1. Хто з європейців відкрив морський шлях в Індію навколо Африки?
2. Які релігії були найпоширенішими в Індії в середні віки?
3. Що таке варни і касти?
Перегляньте презентацію до уроку за посиланням
Домашнє завдання
1. Коли Бабур завоював Індію?
2. Назвіть причини релігійної реформи Акбара.
3. Які здобутки індійської культури за часів імперії Великих Моголів ви знаєте?
4. Які реформи були проведені Аббасом І? Який їхній результат?
Складіть таблицю «Досягнення індійської та іранської культур в XVI-XVII ст» за схемою:
Питання для порівняння
Основні досягнення
Османська імперія
Персія
14.05.2020
Тема: Китай та Японія в 16 - 18 столітті.
Опрацювати відповідний матеріал підручника
Перегляньте презентацію, дати, терміни та історичні персоналії випишіть в зошити

Домашнє завдання
1. Як була влаштована система управління Китаю за часів імперії Мін?
2. Яка подія сприяла зміні династії Мін на династію Цин в Китаї?
3. Складіть таблицю «Розвиток культури в Китаї» за схемою:
Галузь культури
Найвизначніші досягнення
4. З яким станом європейського суспільства схожі самураї?
5. Порівняйте владу імператора династії Цин, сьогуна Японії з європейськими абсолютними монархами.
05.05.2020
Тема: Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу "Епоха Просвітництва"
Виконайте завдання на платформв На Урок за посиланням
Домашнє завдання
Повторити вивчену тему.
Пригадайте:
1. Кого в Китаї називали «сином неба»?
2. Яких успіхів у розвиткові науки і техніки було досягнуто в середньовічному Китаї?

30.04.2020
Тема: Практичне заняття. Повсякденне життя в країнах Західної Європи 18 століття.
Прочитайте текст цього параграфа, розгляньте ілюстрації, дайте відповіді на запитання.
Уявіть, що ви опинилися в лондонській,  віденській,  паризькій кав’ярнях початку XVIII ст. Як відвідувач розкажіть про її оформлення та меню, «пийте чай, каву», «читайте газети», ведіть розмови на теми, які цікавили жителів зазначених міст: про освіту й виховання дітей, про медицину, транспорт, покупки, подарунки тощо.  Запишіть цікаві знахідки т кожної з кав'ярень.
Домашнє завдання
Підготуйтеся до тематичного оцінювання з розділу "Епоха Просвітництва."

23.04.2020
Тема "Англійські колонії в Північній Америці. Утворення США"
1. Опрацювати параграф за посиланням ТУТ
2. Опрацювати конспект до уроку ТУТ
3. Складіть у зошиті хронологічну таблицю за матеріалом параграфа.
Домашнє завдання
 Використовуючи додаткову літературу, складіть розповідь: 1) про життя перших переселенців; 2) про долю одного з учасників війни за незалежність США. 
16.04.2020
Тема "Міжнародні відносини 18 століття"                                                                          1. Опрацювати параграф за посиланням ТУТ, в зошиті скласти хронологічну  таблицю.
2. Опрацювати конспект до уроку ТУТ
3. Виконати завдання
1. Які країни займали провідне становище в Європі у XVIII ст.? Що визначало їхнє суперництво?
2. Що мав на увазі Людовік XIV, коли заявив: «Піренеїв більше не існує»?
Домашнє завдання
1. Чому з приходом до влади Марії Терезії Австрія перетворилася в очах правителів ряду європейських країн на легку здобич? Чи справді вийшло так?
2. Якими стали наслідки Семилітньої війни для європейських держав?
3. Як би ви назвали дії Росії, Пруссії і Австрії, спрямовані на поділи Речі Посполитої?
4. Чому з кінця XVII ст. Османська імперія почала втрачати свої європейські завоювання?
02.04.2020
Тема: Освідчений абсолютизм
Опрацюйте матеріал підручника
 Спираючись на матеріал підручника, складіть порівняльну таблицю 
                              «Реформи доби освіченого абсолютизму».
Спільне
Відмінне
Йосиф ІІ
Фрідріх ІІ
Катерина ІІ
Домашнє завдання
Використовуючи текст підручника та додаткові джерела, складіть історичний портрет одного з «освічених монархів».

26.03.2020
 Тема "Просвітництво і промислова революція."
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте & 22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

Виконайте наступні завдання
1.Вправа №1 "Гра "Перший мільйон" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Знайди пару "Промислова революція" НАТИСНИ ТУТ
Домашнє завдання
1. Вправа № 3 "Заповни пропуски у тексті" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 4. "Що за подія або хто зображений на фото?" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 5 "Кросворд" НАТИСНИ ТУТ
19.03.2020  
Тема: Підсумковий урок з теми "Османська імперія, Країни Східної Європи у 17 -першій половині 18 століття"
Виконати тестові завдання на платформі На Урок за посиланням.
Домашнє завдання
Підготувати презентацію на тему "Османська імперія" 12.03.2020
Тама: Практичне заняття. Обгрунтувати судження про суперечливий характер реформ Петра І.
Опрацюйте матеріал підручника та заповніть таблицю.
Реформи Петра І

Назва реформи
Зміст реформи
Домашнє завдання
1 Перегляньте презентацію та виконайте всі запропоновані завдання в ній.

Немає коментарів:

Дописати коментар