10 Клас Громадянська освіта

Виконані завдання надіслати на ел.адресу mikolaivskazh@gmail.com



27.05.2020
Узагальнююча контрольна робота за ІІ семестр


Виконайте завдання за посиланям ТУТ

21.05.2020
Тема: Урок контролю і корекції знань до розділу "Україна, Європа, світ"
Виконати тестові завдання на платформі На Урок за посиланням
Домашнє завдання
Повторити вивчений матеріал та підготуватися до узагальнюючої контрольної роботи.

20.05.2020
Тема: Європейський вибір України. 
Практичне заняття "Глобальні проблеми сучасності"


Головні напрями співробітництва (запишіть в зошити)
• конституційна реформа та функціонування демократичних інституцій;
• зміцнення демократичного управління та реформа місцевого самоврядуванням, зокрема децентралізація;
• реформа судової системи;
• реформа системи кримінальної юстиції та реформування правоохоронних органів;
• завершення процесу створення суспільного телебачення;
• боротьба з корупцією;
• забезпечення виконання Україною рішень Європейського суду з прав людини;
• реформування виборчого законодавства;
• імплементація законодавства відповідно до стандартів Ради Європи на основі принципів верховенства права та прав людини;
• увесь спектр захисту прав людини.
Практична робота
Підготуйте повідомлення (презентацію) за однією із запропонованих тем  1) Міжнародний тероризм. 2) «Золотий мільярд». 3) Чи існує обмеженість ресурсів? 4) Рух антиглобалістів.
Домашнє завдання
Повторіть вивчений розділ "Україна, Європа, світ" та підготуйтеся до узагальнюючого уроку.
18.05.2020
Тема: Співпраця з міжнародними організаціями.
Опрацюйте матеріал до уроку за посиланням

Основні вигоди, які несе процес євроінтеграції для України (запишіть в зошити):
політичні — залучення до Спільної європейської політики безпеки та оборони, що гарантуватиме суверенітет і територіальну недоторканість України;
економічні — скасування мита для українських товарів, відкриття ринку для товарів, що задовольняють європейським стандартам якості;
підвищення соціальних стандартів і якості освіти — визнання українських дипломів, вдосконалення системи первинної медичної допомоги тощо;
посилення науково-технічного співробітництва, залучення українців до Європейського дослідницького простору;
боротьба з корупцією;

співпраця щодо охорони довкілля, запровадження нових стандартів якості води та повітря.
Визначте, які є проблемні місця у співпраці України з ЄС. На вашу думку, чому ці проблеми залишаються відкритими?
Домашнє завданя
1. Назвіть основні напрями співпраці України з ООН.
2. Схарактеризуйте основні виміри глобалізації.
3. Визначте особливості міжнародного права.
4. Перелічіть принципи системи міжнародної безпеки.
5. Розкрийте, яка роль місії ОБСЄ в Україні.
14.05.2020
Тема: Становище України в Європі та світі.
Опрацюйте матеріал підручника за посиланням
Ключові поняття з схеми випишіть собі в зошити.

Домашнє завдання
    1. Перелічіть співпрацю України з міжнародними  організаціями світу та Європи.
             (матеріал можна отримати ТУТ)
             2.Підготуйте коротке есе з переліком перетворень, які, на вашу думку, необхідно здійснити Україні на шляху до Європейського співтовариства.





13.05.2020
Тема: Європейське і світове співробітництво.
Прочитавши матеріал підручника дайте відповіді на слідуючі запитання.
  1. Що таке ЄС?
  2. Які договори лежали в основі створення ЄС?
  3. Назвіть керівні органи ЄС.
  4. Охарактеризуйте основні функції Європейського парламенту. У чому саме ви вбачаєте подібні й відмінні риси законопроектної роботи в українському та Європейському парламентах?
  5. Яким є ваше бачення перспектив вступу України до ЄС?
Домашнє завдання
Проведіть серед своїх батьків, родичів та сусідів анкетування. Попросіть їх відповісти на такі запитання:
  1. Чи потрібно Україні вступати до ЄС?
  2. Які переваги й недоліки, на вашу думку, матиме вступ до ЄС?
  3. Чи потрібно Україні вступати в НАТО?
  4. Які переваги й недоліки, на вашу думку, матиме вступ до НАТО?
Результати відповідей на перше та третє питання (варіанти: так, ні, не визначився) оформіть у вигляді діаграми.
 Висловіть письмово свої міркування з приводу одержаних результатів.

07.05.2020
Тема: Міжнародні відносини та міжнародне право.
Опрацювати матеріал підручника 
Записати в зошити визначення та терміниз параграфа.
Складіть перелік найпотужніших міжнародних організацій, створених у другій половині ХХ століття. За допомогою додаткових джерел інформації визначте їхні цілі, учасників та місцезнаходження штаб-квартири. Виокремте організації, до складу яких входила Україна на час заснування чи ввійшла в роки незалежності.
Домашнє завдання
Знайдіть в «Інструкції про порядок виконання норм міжнародного гуманітарного права у Збройних силах України» (джерело: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0704-17значення таких термінів: анексія, біженці, військовополонені, внутрішньопереміщена особа, демілітаризована зона, інтернування, перемир'я.
Дайте відповіді на запитання, користуючись положеннями цього документа:
1. Які методи ведення воєнних дій забороняє МГП?
2. Які засоби заборонено застосовувати під час воєнних дій?

3. Які об'єкти та які особи перебувають під захистом МГП?

06.05.2020
Тема: Виклики сучасного світу.
Для повторення матеріалу попередніх занять виконайте завдання за посиланням
Опрацювати матеріал підручника за посиланням
Домашнє завдання
Прочитайте текст і дайте відповіді на запитання:
 1. Яка причина суттєвого зростання кількості мігрантів останнім часом? 
2. Які країни є найбільшпривабливими для мігрантів? 
3. Чи доцільно, на ваш погляд, вводити квоти на мігрантів?
 4. Як ви вважаєте, чи справедливе для мігрантів прислів'я: «Коли ти в Римі, роби, як римляни»?


30.04.2020
Тема: Витоки та процес європейської інтеграції.
Опрацюйте матеріал підручника за посиланням
Для підсумку отриманих знань виконайте завдання за посиланням
Домашня робота
1.Що таке європейська інтеграція та міграційні процеси?
2.Як ви розумієте значення вислову: «Німеччину та Францію називають двигуном Європейської інтеграції»?
3.Які основні принципи європейської інтеграції? Назвіть та поясніть виклики сучасного світу.
4.Наведіть приклади міграційних процесів у сучасному світі.
5.Порівняйте структуру й основні органи управління Європейського Союзу та відомі вам ознаки понять «конфедерація» та «федерація». Чи можна вважати Європейський Союз державою?
6.Підготуйте повідомлення про причини і наслідки міграційних процесів в Україні та світі.
29.04.2020
Тема: Вплив глобалізаційних процесів на економіку, культуру, довкілля, людину.
Перегляньте презентацію до уроку та запишіть у зошиті конспект відповідно до матеріалів запропонованих у презентації



 Опрацюйте матеріал підручника за посиланням
Домашнє завдання
Напишіть повідомлення на тему:

Вплив глобалізаційних процесів на українське сьогодення.

23.04.2020
Тема: Контроль навчальних досягнень учнів з розділу "Світ інформації та мас-медіа"
Виконати тестові завдання на платформі На Урок за посиланням
Домашнє завдання
Дайте стислу відповідь на запитання.
Чому Інтернет є важливою складовою функціонування сучасного соціуму ?
Чому мас-медіа можуть використовувати свій вплив на соціум за для власної користі? 
22.04.2020
Тема: Практичне заняття "Створюємо шкільні медіа"

1. Створити презентацію до даної теми включаючи до неї матеріали з вивченого розділу.
2. Надіслати виконане завдання.
16.04.2020
Тема: Особливості захисту прав дітей та молоді в Інтернеті.   
          
   1.Опрацюйте відповідний матеріал підручника ТУТ                                                     
 2. Перегляньте відео до теми уроку за посиланням №1   №2
Домашнє завдання
 Дайте відповіді на запитання письмово
1. Яке місце належить Інтернету в сучасному суспільстві?
2. Як Інтернет сприяє побудові демократичних суспільств?
3. Які загрози, що існують в Інтернеті, ви можете назвати?
4. Складіть перелік правил безпечного користування інтернет-ресурсами.
5. Як існують види загроз приватності в Інтернеті?
6. Як Інтернет вплинув на спілкування між людьми?
7. Напишіть есе на тему «Яку роль відіграє Інтернет у моєму житті?»
15.04.2020
Тема: Цифрова ідентичність.
1.Опрацюйте відповідний матеріал підручника ТУТ
2. Перегляньте  презентацію до уроку на платформі Всеосвта 
Домашнє завдання
 Дайте відповіді на слідуючі завдання письмово:
1. Яку інформацію вважають достовірною?
2. Якою є основна ознака достовірності наведеної в тексті інформації?

3. Що таке факт і судження?

4. Як факт і судження пов'язані між собою?

5. Що є ознакою того, що речення містить фактичну інформацію?

6. Якими є ознаки оцінного судження?

7. Чи може з медіатексту бути повністю усунутий «слід» його автора?

8. Які ви можете назвати правила перевірки джерел інформації?


9. Як, на вашу думку, відрізнятиметься сприйняття аудиторією одних і тих самих фактів, але поданих різними авторами з різними стилями письма?
01.04.2020,  02.04.2020 
Тема: Стандарти подання інформації. Медіаграмотність.
Перегляньте презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-rozdilu-v-svit-informaci-ta-mas-media-145583.html
Додаткову інформацію можна отримати ТУТ
Перегляньте відео до теми
Домашнє завдання
Опрацюйте матеріал підручника за посиланням
1. Перейдіть за посиланням wz.lviv.ua/article/201038-lvivsku-patrulnu-politsiiu-ocholyv-donetskyi та ознайомтеся зі статтею. Випишіть із  статті  факти, і судження.
2. Поміркуйте, чи довіряєте ви цьому медіа. Аргументуйте свою думку.
3. Виконати тестові завдання за посиланням 
25.03.2020,  26.03.2020   
Тема: Медіа ринок та медіа власність. Маніпулятивний вплив медіа. 
Роль медіа  у провокуванні конфліктів та поширені стереотипів.
Опрацювати відповідний матеріал підручника за посиланням ТУТ 
Зверніться до додаткових джерел за посиланням  https://pidruchniki.com/10650913/sotsiologiya/vpliv_gromadsku_dumku
Домашнє завдання
Дайте відповіді на запитання письмово.
1. Що таке предмет впливу мас-медіа, внутрішній захист (фільтри)?
2. Як ви розумієте висловлювання: «Ефект медіа залежить від нас самих», «Подія відбувається, якщо інформація про неї з’являється у ЗМІ»?
3. Які основні інструменти впливу застосовують ЗМІ?
4. Наведіть приклади суґестії, психологічного зараження та наслідування як засобів впливу ЗМІ.
Порівняйте поняття: «переконування» та «маніпулювання».
5. Продумайте аргументи та інші засоби для переконування аудиторії вашого класу у важливості колективної справи, скажімо, упорядкування й озеленення пришкільної території. Підготуйте такий текст, щоб ваші однокласники самі захотіли це зробити.
18.03.2020,  19.03.2020   
Тема: Медіа і демократія. Баланс між свободою вираження поглядів та відповідальністю.                                                                                   
Опрацюйте матеріал підручника за посиланням
Перевір свій рівень медіаграмотності
Домашнє завдання
1. Що таке цензура, суспільне мовлення?
2. Які основні функції медіа в демократичній державі?
3. Наведіть приклади цензури в недемократичних суспільствах.
4. Порівняйте поняття: «цензура» та «межа свободи слова і свободи вираження поглядів».
5.Виконайте тестові завдання за посиланням
12.03.2020     
Тема: Вплив мас-медіа на формування громадської думки та власної позиції людини.
1.Опрацюйте матеріал підручника за посиланням
2. Як ви розумієте висловлювання: «Ефект медіа залежить від нас самих», «Подія відбувається, якщо інформація про неї з’являється у ЗМІ»?
3. Які основні інструменти впливу застосовують ЗМІ?
Домашнє завдання 
Виконайте тестові завдання
1.До мас -медіа належить: А) газети, журнали, книжки Б) радіо, телебачення, інтернет  В) комп’ютер,друкарський станок, періодичні видання.
2. І.Право людини висловлювати свої думки, виражати свої погляди:  це А) свобода думки  Б) свобода совісті В) свобода слова  ІІ.  Спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що має на меті отримання прибутку або звернення уваги на соціальні проблеми : це А) новина Б) реклама В) оціночне судження
3.Достовірність інформації  можна  перевіряти, аналізувати за  допомогою: А) фактів, Б)  авторства, В)джерел   Г) рейтингу
4.Закінчити речення. До електронних засобів масової інформації належать…..
5. Які поняття і терміни характеризують тему «Маніпуляції в медіа просторі»: А)  фейкова  інформація  Б) концепція глобального села, В) телебачення  Г)  медіа-текст Д) інформаційна війна  Е) використання стереотипів та пропаганди
6.Пояснити терміни та поняття:   соціальна мережа,свобода  слова, реклама,маніпуляція в медіа.
ІІІ рівень (7-9 балів)
7.Назвати відмінності між фактом і судженням.
8.Чи потрібно обмежувати рекламу в мас-медіа?. Назвіть «за» і « проти».
9.Що таке кіберзлочинність ?  Які види кіберзлочинності можете назвати?
ІУ рівень(10-12 балів)
10  Розкрити  роль мережі Інтернет  у розвитку демократії.
11. « Говори, що думаєш, але думай, що говориш» Як ці дві думки поєднуються між собою? Як ви думаєте, свобода слова є безмежна чи окреслена якимось рамками?


Немає коментарів:

Дописати коментар